Favoriter

Doften jag fick från Victoria secret är verkligen god.. Så ännu en till favoriterna: Tease


Den här har vart min favorit i många år. Men tyvärr gör ju Escada dofter inför sommaren så denna finns ju inte att köpa mer. Den kom ut 2007 och jag har fortfarande kvar av den i flaskan då jag varit väldigt sparsam med den haha! :Moon sparkle



Denna luktar också jättegott och helt klart en favorit. Dock utkom den också bara i begränsad upplaga så skyndade mig att handla hem två stycken innan lagret tog slut! :Charlotte Perelli "The girl"



Hade denna innan men den blev snodd! Så har inte kvar den och tyvärr är den ganska dyr så kommer nog inte köpa någon ny.. Men väldigt god doft denna med! : Viva la juicy


DKNY är en klassiker som också är en favorit, mer åt det fräscha hållet!


Höll på att glömma denna! Den är så god, och ett bra budget alternativ då den kostar under 100 lappen faktiskt! Men ändå är den underbar och håller hyffsat länge. So sinful.




Älskar parfym & kommer alltid göra, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback