Sista turen

Nu är sista turen gjord på första kör LIA:n! Känns grymt och tiden har verkligen gått fort. Är jättenöjd med tiden på GC och båda mina handledare gav mig fullt i betyg på alla punkter vilket såklart är jätte roligt! Dock har man mycket kvar att lära sig såklart. Men för att vara första LIA:n så tyckte båda handledarna att jag var långt fram. Så jag är hur nöjd som helst!

Denna sista turen gick till Hallsberg igår vid 19 och tillbaka imorse vid 4 tiden. Har inga problem med oregelbundna arbetstider vilket man inte bör ha inom yrket som lokförare, det är inget 7-16 jobb vilket jag ÄLSKAR! Att kunna vara ledig mitt i veckan är guld. 

Nehe, sluttjatat. Ska ut på släktkalas nu snart till en stuga i Östanå. Blir mysigt i det här fina vädret! 

Här om dagen i Oskarshamn..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback