Älmhults övernattningsrum

Sov i Älmhult i lördags. Där har inte Green cargo egna övernattningsrum utan man sover på Ikea värdshus. Fint och trevligt ställe där frukosten ingick.

Praktiken går föresten väldigt bra! Känner mig allt säkrare på vad jag gör. Har fått till endel stopp som jag är riktigt nöjd med. Gillar körning som är lugn och säker. När jag ska stanna vid en stoppsignal så vill jag först ner till en hastighet jag känner jag lätt kan stanna i när som helst. Sen rullar jag fram mot signalen i den hastigheten för att sedan stanna mjukt. Kommer aldrig gilla körning som är stressad och "i sista sekund".

Här är lite bilder från Ikea värdshus.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback