Varning

Handla inte din bikini ifrån myswimwears.se ! Dem säljer triangl bikinis (dock ej äkta), och jag var dum nog att bli lurad. Beställde bikinin för över två veckor sen nu men det har fortfarande inte dykt upp. Ska kontakta paypal idag för att få mina pengar tillbaka, vilket jag troligen får, men det känns ändå riktigt tråkigt att inte få hem bikinin.. Ville ju ha den! Skrev till myswimwears på facebook också men dem blockerade mig! Så det säger ju allt om att det är fake. Blir så fruktansvärt arg, och tycker synd om alla som beställt därifrån. Sånt ska fan inte få förekomma!





Kommentarer
Teaafugglas

Jag beställde mitt löshår på nätet, tog 1 månad innan jag fick det... Posten hade slarvat med det. Det kan ju vara något sådant också :). Men bra att du får pengarna tillbaka :).

2015-03-11 @ 08:27:52
URL: http://jagteaafugglas.devote.se
-

Du kan beställa kopior billigt från Kina, tar lite tid att få hem men du blir inte lurad eftersom du betalar till sidan, sen betalar sidan säljaren när du klickar i att du fått varan!

Tillexempel:
http://www.aliexpress.com/item/Swimwears-Triangl-Women-s-Fashion-Neoprene-Bikinis-Woman-New-Summer-2014-sexy-Swimsuit-Set-bath-suit/1922367869.html

2015-03-14 @ 00:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback