Huvudvärk igen

Så trött på att vakna med denna huvudvärk.. Det riktigt spänner och så fort jag rör mig trycker det till runtom hela huvudet. Inte kul att få käka ipren var/varannan dag men vad ska man göra? 

Ska iväg till skolan nu strax. Håller på med trafikföreskrifter nu i tre veckor och det är riktigt segt faktiskt. JTF:en (boken) som vi jobbar med är på flera hundra sidor så den är ju inte direkt lockande att sätta sig med och läsa ut. Men får hoppas på att dem här tre veckorna går fort för sen kommer det roligare arbeten i skolan! 

Vädret är ju iaf helt underbart så där ska jag inte klaga! Sen har jag dessutom kommit igång ordentligt nu med träningen, och det känns riktigt kul och nödvändigt. Ikväll är det dags för cirkelträning igen!


Blond, gammal bild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback