Drunknar i plugg

Åååh, har verkligen massor med plugg inför torsdagens prov.. Det är så mycket att jag inte vet vart jag ska börja! Jag är även lat när det gäller att sätta mig och läsa, är mer en praktisk person som lär mig genom att utföra. Får hoppas på att resten av veckan går fort så att torsdagen snart är över.

Annars har det vart en rolig helg! Fest med ett gäng kompisar och utgång på det, massor med skratt. Har även myst med mina älskade kissar och vb såklart, min lilla familj<3 

Är nu i Mjölby igen sen igår, sover inte lika bra här som hemma! Drömde om spindlar hela natten och vaknade till och från.. Så är inte utvilad idag! Vill egentligen träna men får se om jag ens hittar orken till det mitt i allt plugg..

Lite bilder från helgen:
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback