Från och med torsdag :)

.. Så vet jag hur mitt liv kommer att se ut framöver! Väntar att berätta allt tills jag vet till 100%. Men det är många planer på gång iallafall.
 
Nya året firades med vänner och det blev en riktigt rolig nyårsfest. Vi spelade spel, körde olika lekar och jag skrattade mer än vad jag gjort på länge. Även julen vart underbar med släkt och familj. Man får ta vara på ledigheten! Jag börjar jobba på torsdag igen, man har allt lite ångest för att komma in i rutiner igen, trivs verkligen med att vara ledig och kunna ta dagen som den kommer..
 
I övrigt så är en Greklandsresa planerad och snart ska den bokas, skönt! Behöver något sånt att se fram emot i detta ständiga kalla mörker vi har ute nu. Fast idag är solen framme, så egentligen ska man väl inte klaga!
 
Nu ska jag snart bege mig ut mot stallet, så vi hörs hörrni!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback