Onsdag

Godmorgon! Dax att bege sig till skolan snart. Veckorna har gått jättefort sen vi började, har snart redan gått en månad. Idag ska vi ha brand och LABC övningar i skolan. Sånt man redan haft ett par gånger innan men klart att det kan var bra med en uppdatering, kan erkänna att jag glömt det mesta.

Tror föresten att jag ska åka och hälsa på Zeo till helgen! Saknar henne så mycket, känns på något sätt ofattbart att hon inte är i mina händer. Jag har alltid vart så rädd om den hästen, velat ha koll och kontroll på allt som rör henne. Hon är ju speciell, hade hon hamnat fel så hade det märkts på henne kan man säga. Men nu är ju hon hos världens bästa fodervärd som verkligen älskar henne, så bättre kunde det inte bli <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback