Nu kör vi

Köpte gymkort igår, så nu jävlar! Skönt att det går att kombinera med simhallen på gymmet också, samt att vi även fick fri entré till relaxavdelningen! Nu vet vi vart vi kan chilla efter ett hårt träningspass. 

Målet med träningen då? Jag vill helt enkelt komma igång igen. Märker på hela mig att jag kommit ur form nu efter ett halvårs soffliggande. Ridningen gav ju mig en hel del träning förut men nu har jag ju inte kvar någon häst, så känner att jag måste göra något iaf! Känner mig faktiskt motiverad även om det kommer vara tufft nu i början, har ingen kondition kvar överhuvudtaget! 

Idag har vi prov i skolan, var så trött igår så har nog egentligen inte läst på tillräckligt känner jag :( men får hoppas på att jag klarar mig iallafall. 



Kommentarer
Teaafugglas

Kul med gymmet :), lycka till på provet finloppa :D!

2015-02-26 @ 11:44:36
URL: http://jagteaafugglas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback