Krångel

HEJ! Har inte kunnat blogga normalt då min mobil har vart sönder. Hela skärmen har blippat och man har knappt kunnat se någonting. Men nu är det tillfälligt löst så denna veckan kommer det mera bloggning.
 
Skadade fingret i fredags, skar rätt i leden på lingfingret och hade egentligen behövt sy.. Men dum som man är så väntade jag i över fyra timmar innan jag sökte vård, då det blödde rejält fortfarande. Tyvärr var det ju för sent att sy då, så går med tejp nu och det gör riktigt ont. Kan inte rida heller då jag ska vara i stillhet med handen och får inte bli blöt, riktigt trist.
 
Goda nyheter är att Fiolka är såld och vi ska försöka hitta en besiktningstid denna veckan. Hon kommer få ett underbart hem, det gör mig så glad!
 
Igår blev det utgång med Linn och Kajsa, vi hade riktigt roligt trots att endast vi tre stod för förfesten! Drog igång en riktig photoshoot här hemma, så här bjuder vi på dem bilderna!
 
 
 


Kommentarer
Teafugglas

Fin flickor allihop :)

2014-09-15 @ 21:08:53
URL: http://jagteaafugglas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback