Just nu

Jag är så jäkla glad för att jag och vb åker till Fig tree bay på måndag, har aldrig tidigare vart i större behov av semester.. Blir väl dock som vanligt att jag får panikpacka i sista sekund, that's me! 

Kajsa har hand om katterna medan vi är iväg, känns bra då det är hon som känner dem bäst av alla anhöriga. Men kommer ändå sakna mina missar, har aldrig vart ifrån dem mer än en dag innan! 

Hästarna sköter mamma, hade egentligen velat ha någon till att rida Zeo under tiden men blir nog att hon får en veckas vila tyvärr. Men jag tror inte hon går under av sorg av att stå lite, hehe! 

Nähe- mot jobbet! Idag håller vi tummarna för Fiolka på besiktningen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback