Hemfärd idag

Har faktiskt haft lite av en motivations-svacka med hästarna sen i somras.. Har ju haft fem stycken och inte känt att jag har hunnit med alla på ett rättvist sätt, och även Zeo, min största prioritering, har hamnat lite i kläm.

Men nu är ju Fiolka på plats i sitt nya hem och saker och ting känns mycket bättre nu. En häst mindre innebär en timme mindre i stallet liksom, och det gör mycket när man jobbar heltid.

Har ju dessutom inte ridit på typ tre veckor nu, då jag skadade mitt finger drygt en vecka innan vi åkte till Cypern. Och hjälp vad jag nu saknar att rida, och inte bara det! Jag saknar stallet överlag, mocka, gosa, borsta- allt som hör till! Känner mig mer motiverad nu än någonsin :) 

Inatt går flyget hem till Sverige, känns skönt att komma hem igen men samtidigt jobbigt att lämna detta underbara ställe och väder!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback