Capo bay.

Vb och jag har som sagt bokat en resa till Cypern, istället för Grekland som det egentligen var tänkt från början. Det blev Cypern för att det helt enkelt ligger sydligare- bättre väder så sent som i september. Vi åker den 22a så nu är det knappt tre veckor kvar, åh vad jag längtar! Dock har vi inte lagt Grekland (Kefalonia) på hyllan, men det stället är solsäkrast på sommaren. Så det kanske blir till sommaren.
 
Denna gången ville jag lyxa till det lite extra. Har aldrig tidigare bott på ett lyxhotell som vi nu faktiskt ska göra. Kunde inte motstå detta hotellet när vi hittade det rejält prissänkt, det gäller ju att passa på! Capo bay är ett fem stjärnigt hotell som ligger mitt på stranden i Fig tree bay, det är bara 50 meter till stan med shopping, barer och restauranger- jag kommer att trivas.Hotellet har två utomhus pooler, en av dem är endast avsedd för vuxna. Sen har dem också en inomhuspool med tillhörande spa med bastu och olika behandlingar. En storfrukostbuffé med nypressad apelsinjuice och även tre tillhörande restauranger finns på hotellet. Gratis wifi i allmänna utrymmen, gratis gym, och spaet är också gratis föresten!
 
Här får ni ett helt gäng med bilder!
 
 
 


Kommentarer
Henny Vinlöf :)

Åh det där såg härligt ut!! Njut ordentligt =)

2014-09-22 @ 18:09:02
URL: http://hennyvinlof.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback