Blä

Tur att jag har stämpelkort på vårdcentralen haha.. Har vart där tre gånger på fem dagar nu, nej inte så kul kanske. Jag som ville rida så mycket som möjligt nu innan resan på måndag, men istället ska jag vara i stillhet- ja jag behöver klaga av mig.
 
Dock så har Zeo ändå tappat en sko så hade inte blivit mycket ridning på henne ändå, plus att få tag på en hovslagare kan ibland vara som att knacka på en sten och fråga om någon är hemma. You know what I mean..
 
Jaja, ska inte tråka ut er mera. Lång dag idag på jobbet, låt den gå foooort...
 
 
 
 
Åh vilka gamla, underbara bilder! RÖDA SKYDD, vad tänkte jag med?! Ska säljas omedelbart kom jag på nu! Annars gillar jag bilderna, Bratteborg 2012 måste det vara..



Kommentarer
Emelie

Haha tycker de röda skydden är ascoola! Får er att sticka ut, men man ändrar ju åsikt med tiden ;)

2014-09-17 @ 06:40:33
URL: http://Lindblad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback