Bestämt mig

NU ska jag ta tag i bloggen igen, den kommer innehålla både vardag och mycket kring hästarna. Har haft en ordentlig motivations-svacka nu kring både hästar och bloggen, men det känns faktiskt som att energin börjar närma sig tillbaka nu! 

Denna veckan jobbar jag, men dem två näst kommande veckorna så har jag semester. Har även haft semester v.27 & 28. Det är verkligen välbehövligt med lite ledigt. V.32 börjar jag på en ny avdelning på jobbet och får tyvärr gå ner i tid till 75%, men bättre det än inget alls.

Zeo har för tillfället tappat en sko och jag hoppas verkligen att hovis kan komma ut denna veckan. Annars mår hon bra och ska igång så fort skon är på. Hon fick dock en allergisk reaktion av ett flugmedel, ni vet den röd/vita flaskan från granngården. KÖP DEN INTE! Hon tappade pälsen på nästan hela halsen stackarn, så nu kör jag på skillingaryds-salvan då hon är extra känslig där nu utan någon päls.. Mem detta var för en månad sen ungefär så nu är pälsen i stort sett tillbaka igen.







Kommentarer
kajsa

kul! bilderna du postat är härliga! ta gärna fler o snygga linnen har du med visa mer av det!

2014-07-16 @ 09:41:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback