GHS

Göteborgs horseshow har nu dragit igång, och jag ska dit på lördag med ridklubben. Kommer bli underbart roligt som vanligt hoppas jag! Har massor av roliga minnen från varje år man varit där, bästa är nog när en gubbe som liknade Super mario körde harven på manegen haha :)

Dock har jag ingen lång shoppinglista i år, men kan väl ana att jag kommer hem med massor ändå. Det som står på min eventuella lista är ett D-rings bett. Zeo har blivit lite nonchalant på vanligt tredelat den sista tiden så tänkte testa en kompis d-rings imorgon. Ifall det funkar bra, så får ett sådant följa med mig hem från mässan på lördag! Sen är jag sugen på en ny kavaj också, men det beror helt på hur utbudet ser ut. Vill ha en beige! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback