Om silicea

Har ett par läsare som frågat om hur Silicea har funkat på mig. Det är ju tabletter som man äter för att stärka hår och naglar, och jag började med det i juni. Om det har hjälpt? Nej inte ett dugg än tyvärr. Naglarna går av precis som vanligt och delar på sig. Håret känns också som innan, tappar fortfarande lika mycket..
 
Dock så verkar ju Silicea inifrån, så funderar på att köpa ett paket till bara för att ge det en chans. Hon på apoteket sa ju trots allt att man bör prova två paket innan man ger upp. Men klart att det känns tråkigt att inte märka någon skillnad överhuvudtaget än..
 
Vill ju kunna ha långa, fina naturliga naglar! Mina är förjävliga rent ut sagt.. Går att böja hur som helst åt alla håll, och blir ständiga sprickor. Om inte silicea funkar nästa omgång heller så ska jag testa något annat, måste ju finnas nåt som fungerar?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback