Helg

Denna veckan har gått så sjukt fort! Och jag hoppas att veckorna kommer fortsätta rulla på fram tills den 22 september! För då går nämligen flyget till Cypern :). Har ju vart på Cypern två gånger tidigare, en gång i Aiya Napa och en gång i Larnaca. Men denna gången ska vi besöka Fig tree bay, Protaras. Ska vara en lite lugnare ort än vad Aiya napa är så det passar mig och vb bra som reser som par. 

Vi hittade ett grymt hotell till ett relativt lågt pris. Kommer för första gången att bo på ett femstjärnigt hotell med spa, inomhuspool, precis vid stranden men ändå nära till stan- perfekt! Man får passa på att unna sig ibland. Kan lägga ut lite mer bilder från hotellet i ett annat inlägg. 




Kommentarer
Fia-HEVONENS

Men åh vad härligt med spa!! :-D Är det massage och sådant också?
(svara gärna i kommentar på min blogg, jag ser inte svaret om du trycker på "svara-knappen")

// Fia -HEVONENS
www.hevonen.horseworld.se

2014-08-24 @ 18:09:17
URL: http://www.hevonen.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback