Klantiga sanningar

Bara för att sånt här alltid är kul att bjuda på ;)

* På tävlingarna i Eksjö förra helgen så hände en pinsam grej. Man gick banan samtidigt som två män körde traktorer och vattnade samt sladdade banan. Grejen var att jag såg bara han som sladdade, där jag gick i mina egna tankar om hur jag skulle rida. Plötsligt hör jag någon tuta bakom mig. "Jaja, tänkte jag. Jag vet att du sladdar." Och flyttade mig inte märkbart då den traktorn var rätt liten. Det värsta var att det var en annan traktor, med en stor jäkla vattenspridare där bak- Som total dränkte mig från topp till tå! Där stod jag dyngsur, och skämdes lagom över situationen. Kan ni tänka er min chock haha?! Dyngsur gick jag ut från banan och skrattade som fan åt hur jävla klumpig jag är. Jag blev verkligen BLÖT! 

* Mina vita Animo byxor är väldigt låga och stora i midjan. Tänkte inte mycket på det första gången jag använde dem, utan körde på som vanligt med min korta Spooks kavaj till dem. Tror ni inte att efter halva ritten känner jag hur dem glider ner?! Mer och mer. Asså jag tror jag visade halva rumpan! Som tur var så täckte ju trosorna det mesta, men ändå sjukt pinsamt! 

Hinner inte med att skriva mer nu, men kan lova att det hänt mig mycket mer!




Kommentarer
Emelie

HAHAHAHAHHAHA DÖÖR!!

2014-04-29 @ 15:05:56
URL: http://lindblad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback