Hoppträning

Idag väntar hoppträning för Lasse, blir skoj! Zeo har fått sig en lugn vecka, och tanken är att helgen också blir lugnare för hennes del. I och med att vi tävlade två dagar i rad i helgen plus hoppträning idag så vill jag spara på henne så mycket som möjligt. Får dåligt samvete när jag hoppar så mycket som jag gjort det sista haha, även om jag vet att det inte är någon fara. 

Sen nästa vecka ska jag prova på att träna för Sandra Carlsson, blir spännande. Alltid kul att träna för någon ny och se om dem har tips man kanske aldrig tänkt på.





Kommentarer
Lina Holgersson

Hej!
Jag är med som kandidat i miss Universe. Rösta gärna på mig för jag skulle bli sååå glad.
RÖSTA HÄR!
http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/861/Lina_Holgersson

Skriv gärna en kommentar i min blogg om du röstat så blir jag extra glad :)
Kram /Lina

2014-04-24 @ 21:34:54
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback