Lite mer ordning :)

Äntligen börjar vi få lite ordning i nya lägenheten, och ja det stämmer att jag och victor har flyttat ihop :) vi har nu en trea i Vetlanda och båda två stortrivs! Men detta utesluter inte att jag aldrig är "hemma" i landsbro. Har kvar hästarna där, iaf nu till en början. Dels så trivs hästarna stört bra i vårt stall och jag vet att en flytt hade vart jobbig för dem. Men å andra sidan så lockar det såklart att ha dem på anläggning med ridhus nu när vintern smyger sig på.. Får se hur jag gör, än så länge står dem kvar hemma! :)

Jag har åkt på världens förkyldning, ont i halsen, täppt och allmänt trött. Har dock ingen feber så ska gå till jobbet idag iaf. Efter jobbet drar jag till stallet och sen ikväll blir det förmodligen en slappis kväll framför nån film!

På lördag drar jag och vb till Jönköping, dels så ska jag såklart på Charlies rean men vi ska också till Ikea och titta på lite till lägenheten. Hade egentligen helst åkt dit idag, då folk lär hänga på dörren inför rean på Charlies. Vill ju inte att rea grejerna ska ta slut! Men får hoppas att endel saker finns kvar på lördag med, och der lär ju va lite mindre folk då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback