12 plats i 110, 6a i 115.

Här får ni äntligen filmerna från Vetlanda, 110 och 115. 0 fel och placerade i båda. 12a resp 6a. 110 rundan är jag jättenöjd med, både med mig själv och Zeo. Hon var klockren! 115 filmen filmas först från hinder nr 6, och som ni ser så travhoppade vi det hindret. Vet inte vad hon försökte med där. Sen tappade jag stigbygeln i slutet av banan men vi satte nollan trots att det vinglade till lite över mållinjen haha! Hinder nr 1-5 gick så jävla bra och jag är fortfarande ledsen över att mamma inte fick med rundan på film :( men thats life.
 
 
 
 
 
Ser NI skillnad, ni som hängt med oss länge? Visst är hon väl lugnare och gör bättre språng över lag?


Kommentarer
Jessica

Ni har verkligen "vuxit i" varandra :) Det såg bra ut innan, men det ska ju inte bara se bra ut utan även vara bra - och nu är ni tamejfan BÄST! :D Så jämna och bara håvar in priser! ;)

2013-11-18 @ 21:32:55
URL: http://vinna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback