Packat och klart

Allt är packat nu, hoppas jag? Har iallafall lämnat huset och ligger nu och vilar lite i vb's lägenhet.

Det blir en lång resa, jag och min kompis Linn ska åka buss till Rom. Vi två har alltid suktat efter den staden och alla dess sevärdheter så nu ska det bli kul att äntligen få uppleva det! Bussen kommer att stanna varje natt vid olika nästintill lyxhotel, så vi kommer bara åka buss dagtid. Kan vara skönt med riktigt avkoppling och sömn! På måndag ska vi vara framme i Rom iaf.

Jag har åkt bussresa innan och lider verkligen inte av det, man får se och uppleva så otroligt mycket. Klart att det blir lite segt då och då men det blir absolut inte jobbigt. 2005 åkte mamma, jag och brorsan till Rimini med buss. 2007 åkte mamma och jag till Spanien, även buss dit. 2008 åkte jag, Kajsa, Linda, Karin och mamma buss till Kroatien. Så jag är inte särskilt orolig :)

STORT tack till Frida och hennes mamma som ser efter hästarna nu när vi är borta!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback