Träningen!

Åh vilken fin häst jag har.. Jag lovar, hade hon haft en ryttare som bara satsade allt och var grymt duktig hade hon kunnat nå eliten! Så fort något blir fel så är det nästan alltid jag som gör det, gör jag rätt så går det i stort sett alltid felfritt.
 
Träningen igår började OK, men jag safeade lite på distanserna. Sen bestämde jag mig- näe, jag kan inte fortsätta såhär! Nu kör vi på med power i galoppen och slutar att mesa. Och jädrar vilken skillnad det blev! Sprången var bättre än någonsin och hon var inte i en bom. När Lasse säger "Det finns inget att säga, för det var så bra", då är det tusan bra också.
 
Så jag är mer än nöjd med igår, verkligen. Ibland känner jag för att låta en riktigt duktig ryttare tävla henne lite i högre klasser, just för att hon ska få rutin där. Så kan hon i sin tur hjälpa mig där sen. Såklart att jag vill ha henne själv också, och det är inte det att jag tycker jag rider dåligt. Men när det kör ihop sig i mitt huvud så kan jag inte hjälpa henne rätt.
 
En sak är iaf säker, du är en på miljonen <3
 
 
 
 



Kommentarer
Josefin Pageryd- hästbloggen

sv; åh tack fina du :) Trevlig helg! Kram / www.pageryd.se

2013-08-30 @ 09:34:54
URL: http://pageryd.se
Henny =)

Ni är verkligen superfina!! :D

2013-08-31 @ 10:02:27
URL: http://hennyvinlof.blogg.se
Elin

Vilken fin häst!:D

2013-09-01 @ 21:48:50
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback