Onsdagen är avklarad!

Jajamänn, tro det eller ej men jag överlevde denna långa onsdagen! Så fort jag kom hem vid ca 17.15 så stack mamma och jag ut till stallet för att måla. Vi målar boxarna invändigt och det blir hur fint som helst! Jag hatar dock att måla, sjukt tråkigt och eftersom att jag är övernoga i det mesta jag gör så blir jag nog lite för pedantisk.. Jag menar vi målar i ett stall, det behöver ju inte bli fläckfritt eller perfekt, men det tycker jag ;)

Sen red Petra och jag hästarna, hon kommer att komma varje onsdag nu framöver! Skönt att ha en bestämd dag då man får hjälp i stallet.

Nehe, dax att sova. Jag öppnar imorgon så klockan ringer vid 5, men det betyder ju att jag slutar tidig iaf. Imorgon kommer hovslagaren och skor Kortez sen efter det drar jag på hoppträning med Zeolita :)



Kommentarer
Josefin Pageryd- hästbloggen

Första gången jag kikar in här och WOW vilken fin blogg du har. Kommer garanterat kika in här flera ggr :) Kram / www.pageryd.se

2013-08-29 @ 23:01:55
URL: http://pageryd.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback