Magplattan!

Jag hade tur, magplattan kom redan igår! Så den invigdes såklart på hoppträningen. Måste hissa den stort för sitt mjuka läder, inte alls sådär stel som magplattor brukar vara. Denna vart riktigt smidig och lättanvänd. Längden 135 blev perfekt på Zeo, så det var tur att jag inte tog 130 som jag först tänkte!
 
I och med att sprången blev så bra igår så kan man ju inte låta bli att tro att magplattan faktiskt hjälpte till! Hoppas det, för sånna språng vill jag ha mer av :)
 
STOR HISS TILL DENNA FRÅN CHARLIES EGNA MÄRKE! 899:-
 
 


Kommentarer
Jessica

Sv: Tack, det gör verkligen mycket med att "bara" ha en bra kamera, haha! Men det skulle bli tusen gånger bättre om jag orkade lära mig skiten och alla inställningar samt redigering :P

2013-08-31 @ 20:36:07
URL: http://vinna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback