Beställt hem.

Dessa saker beställde jag hem igår.
 
Strumpor från Kingsland, kände för att beställa ett par lite snyggare ridstrumpor. Mina har en tendens att alltid försvinna, men ska försöka hålla reda på dessa!
 
 
Regntäcke från Charlies egna märke, Zeo kommer att bli så fin i ett rött! Storlek 165 :)
 
 
Sen, det viktigaste köpet! En magplatta.. Fattar inte varför jag köpt en tidigare. Tänk om detta rent av löser Zeos matta framben som kommer i hoppningen ibland? Näe nu ska jag inte hoppas för mycket, men många känner ju en otrolig skillnad med magplatta så får hoppas att vi också gör det. Får hoppas att 135cm blir lagom långt.
 


Kommentarer
Moah Svantemark

Kolla gärna in min nya blogg!
Allt bra idag? :)

2013-08-28 @ 19:15:09
URL: http://moahsvantemarks.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback