Triangl

I och med att jag blev lurad av myswimwears.se så fick jag helt enkelt beställa en äkta Triangl bikini ifrån deras egen hemsida. Jätte tråkigt med bedragare, förhoppningsvis får jag iaf mina pengar tillbaka via paypal men det är ju inte alla som betalat via dem.. Förstår inte hur man kan hålla på med bluff-företag, har folk inget samvete? 

Iallafall, tillbaka till Triangl. Jättebra service och fick hjälp med storleken av deras chat på hemsidan. Bikinin kom fram inom en vecka dessutom, trots att dem skickas från utlandet. 

Är supernöjd med både passform, material och bekvämlighet. Så rekommenderar verkligen Triangl's egen hemsida ifall ni också funderar på att beställa en.




Nessaja ville såklart vara med och öppna paketet haha..









Kommentarer
Blyg pojke

Har aldrig tyckt om triangls bikinis, tills jag såg en på dig! Jävlar vad den sitter bra på dig :) Sjukt fin kropp hjärtat

2015-03-23 @ 10:27:55
Teaafugglas

Kul att du hittade och fick en perfekt bikini tillslut :D! Hoppas du får dina pengar tillbaka snart :).

2015-03-25 @ 09:39:40
URL: http://jagteaafugglas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback