Livet just nu

*Grekland närmar sig med stormsteg! Som man längtar :) den 25 juli drar vi, ett helt gäng på 11 personer. Kommer bli oförglömligt.


Förre helgen vart det möhippa för min vän Emelie som gifter sig sen 4 juli. Vi sminkade henne till kille och det blev grymt! Sen fick hon göra olika uppdrag på stan. På kvällen åt vi på östanå wärdshus.






Skolan rullar på som vanligt. Just nu är vi inne på slutspurten innan 4 veckors ledigt väntar. Tågfärd är det vi jobbar med för tillfället, mycket att hålla koll på och jag är lite små nojig inför provet.


Midsommar vart ju i helgen. Maja och Kajsa kom hit och vi firade med flera från min klass. Riktigt rolig kväll!













Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se

Härligt med utlandsresa på ingång! Jag flyger den tredje, längtar så himla mycket! :)

2015-06-22 @ 12:45:30
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Mattias Frisk

Om det där är YH27's klassrum så sitter du på MIN plats!!! Men det är ok, du är ju bloggare så du får låna den ;)

2015-06-26 @ 12:49:19
URL: http://lokforarstudenten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback