Oskarshamn

Idag ska jag och min handledare bege oss mot Oskarshamn. Det är en lång dagstur med mycket växling. Så idag ska dem ursnygga växlar kläderna åka på! 

Åker vid 6.30 och kommer hem ikväll runt 19 tiden om allt går som det ska. Så det blir en lång dag.

Detta blir min näst sista tur. Imorgon är den allra sista och den går till Hallsberg. Sen nästa vecka är det dags för bangårds LIA. Har trivts jättebra på Green cargo och har faktiskt inget negativt att säga. Jag har dessutom fått upp ögonen för godståg och känner att det hade faktiskt vart kul att jobba med det sen. Men nästa LIA ska jag försöka göra på persontåg, kan ju vara bra att testa båda innan man bestämmer sig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback