Mycket i skolan

Har ett stort prov nästa vecka. Så min helg kommer gå åt till att mestadels plugga. Segt då det är ca 500 sidor.. Minst. Men hitills har proven gått bra så får hoppas att detta också gör det! 

Annars lägger jag mycket tid på gymmet just nu. När man inte har någon häst att aktivera eller ett stall att jobba i om dagarna så blir det ju lätt att man hamnar i soffan. Men har faktiskt tagit mig i kragen rejält nu och köpt halvårskort på gymmet här i Mjölby :) träningen känns lättare för varje gång och jag märker redan skillnad på min ork, vilket är awsome! Om jag fortsätter såhär så kanske jag hinner komma liiiite i form inför beach 2015 iaf.. Haha!

Nä nu är det snart dags att sova! Ska försöka bättra mig med uppdateringen, promise!

Lite händelser senaste tiden: 

Klassmys i helgen..

Nessaja som bara blir större men behåller sitt babyface<3


Hjördan spelar..


Hälsade på min Zeo i helgen också!


Ja men det låter ju bra ;)

Vann ett par hundra förra helgen på Blackjack också ;)


Finns det nåt värre än en lång toalettkö när man är kissig så ini?


Var med bestie till thegedinstudio!




Kommentarer
Jenny Blom

va fina din katt är. med alldeles blåa ögon!

2015-03-20 @ 08:15:27
URL: http://jennyblom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback