Valborg?

Nope här blir det inget Valborgs-firande i år. Jag ska istället ge mig ut på Sveriges järnvägar, men det gör jag faktiskt gärna! Man får ju räkna med att jobba under högtiderna som lokförare så det stör mig inte.
 
Idag ska vi köra till Kil. Där blir det övernattning och imorgon tillbaka till Nässjö igen. Kan ju säga att jag får rejäl linjekännedom åt Hallsberg nu, har kört däråt varenda tur nu förutom den första som var från Stockholm haha! Men vi ska ner till Malmö en sväng nästa vecka har jag för mig och även mot Oskarshamn nån dag också.
 
Händer föresten en hel del i mitt lilla liv just nu. Men det är bara ta närmsta tiden som den kommer, hatar alla dessa beslut som hänger över en! Tänk vad lätt det hade vart om någon bestämde åt en? :)
 
Den här tiden av mitt liv betyder mycket för mig. Hästarna och jag. Dem ligger ju numer på hyllan för ett tag.. Jag kan inte tjata nog om hur mycket jag saknar det. EN dag ska jag tillbaka men jag tror att det blir dressyren som gäller då faktiskt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback