Lista


Namn: Martina Cecilia Aurén.

Ålder: 23.

Längd: 1.74.

Sko-stolek: 38/39.

Född: Stockholm.

Bor: I Vetlanda & Mjölby.

Gör just nu: Soff chillar.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: lätt för skratt, ärlig, står upp för mina vänner.

Vad är du rädd för: spindlar, höjder, sjukdomar.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Håret och ögonen.

Det roligaste jobbet du har/haft: Lokförare! Fast jobbar ju inte utan har än så länge bara praktik.. Så systembolaget då!

Har du körkort och egen bil: Japp.

När tog du ditt körkort: Maj 2009.

När grät du senast: Nån vecka sen?

När skrattade du senast: Idag.

Vem åkte du bil med sist: Mig själv.

Vem åt du mat med sist: Mig själv.

Vem sov du hos sist: Hemma.. Sist jag sov borta minns jag inte haha.

Vem sov hos dig sist: Ludde.

Vad var du rädd för när du var liten: Spindlar och att kräkas haha.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Ridlärare.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Har inte räknat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback