Back to vetlanda

Nu har jag återigen landat i Vetlanda, och denna gången stannar jag här länge! Ska ju ha praktik på Green cargo i Nässjö dem närmsta veckorna så kändes lika bra att bo i Vetlanda då i och med att det är närmst. 

Det ska bli så spännande att prova på jobbet som lokförare! Jag kan ju egentligen ingenting om sånt här. Stora, tunga fordon som går i 200km/h. Men det är så sjukt häftigt och känns så bra! Har fått mitt schema nu och jag kommer jobba en hel del natt, så det blir en stor omställning. Men å andra sidan så har inte oregelbundna arbetstider gjort mig särskilt mycket. Och som lokförare får man nog vara beredd på att jobba både sena kvällar, långa nätter och tidiga morgnar! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback