Fullt upp

Jobbig rubrik jag vet, men stämmer så bra just nu! Men tänkte uppdatera er lite om vad som hänt/händer just nu.

* Har skaffat mig ett nytt jobb. Så är alltså inte kvar på förskolan där jag jobbat i över 2 år! Nu är det nya utmaningar som gäller.

* Hoppade Zeo förra veckan och det var ett av våra bästa pass någonsin. Hon luftade rejält och gjorde glädjeskutt emellan hindrena. Känslan var där, allt stämde! Sen är det ju såklart extra roligt när hästen är glad :)

* Parisa är också jättefin att rida! Måste filma nu någon dag och visa lite för er. Tänkte även göra henne tävlingsfin och knäppa lite kort när jag har tid, bara för skojs skull! Alltid roligt med lite nya bilder här med.

* Har ett halloween party på G med Maja som lär bli awsome, frågan är bara vad jag ska klä ut mig till? Hmm..

* Börjar bli trött på min ombre och tankarna går allt närmre till att färga håret mörkrött!

* Jag är fortfarande ständigt förkyld trots att jag nu slutat dra hem dagis-bakterier från förra jobbet. Min näsa är inte glad- Nasin, Otriwin, Nezeril och kompani hälsar på dagligen och har gjort läääänge.. Klarar mig inte med täppt näsa, och förstår mig fortfarande inte på folk som kan andas med munnen. 

* När inläggen börjar spåra är det dags att sluta va? Kanske lika bra, börjar 5.30 imorgon så måste sova!







Kommentarer
Teaafugglas

Kul med nytt jobb! jag ska börja nytt på måndag :)

2014-10-23 @ 08:37:48
URL: http://jagteaafugglas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback