Norrahammar-Taberg idag.

Kom nyss hem från tävlingen jag varit iväg på idag! En riktigt härlig dag med sol och fina människor. 

Red bara en 110 idag då vi inte varit iväg sen april. Resultatet blev 4 fel. Zeo var riktigt fin faktiskt och gjorde bra språng.. Men jag?! Jag red inte bra. Hittade inga avstånd och bromsade ned henne vid vissa tillfällen. Det svåraste på banan, en linje med tre hinder- gick däremot suveränt! Så man får väl se bort från det negativa och tänka på det som gick bra istället. 

Att tänka på till nästa gång- Rida mer framåt och inte backa av för mycket! Jag måste bara sluta med det. Filmen kommer eventuellt upp iaf, så får ni se vad jag menar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback