Slut på helg

Nu ska jag, maja och vb se på hungergames 2! Jag tyckte att 1an var rätt spännande, så får hoppas att denna är lika bra. 

ALLA hästarna är föresten riktigt fina nu, skönt! Önskar bara liiite mer snö så det inte är så hårt. Men enligt väderprognosen så ska det snöa hela veckan, så det verkar som att min önskan slår in. 

Annars så mår jag lite sådär. Lisa (min katt) är inte så pigg.. Hon dricker mängder och kissar mycket. Sen är hon ju snart 18 år med, så om detta nu är något allvarligt lär det inte finnas mycket att göra! Den tanken får mig bara helt tom. Ett liv utan Lisa, som vart med mig sen jag var fem år, är helt enkelt otänkbart. Jag hoppas att detta bara är tillfälligt och något som går över :( 








Vill bara gråta när jag ser dessa bilder..


Kommentarer
Carina Lariand

Hej
Din kisse kan ha diabetes kolla med vet.
Kram Carina

2014-01-26 @ 20:34:21
Lina

Troligtvis diabetes hos kissen, så kolla upp i tid!

2014-01-27 @ 08:59:31
URL: http://sallberglina.blogg.se
Jessica

Vet hur det känns :(

2014-01-28 @ 06:38:39
URL: http://vinna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback