Jobbigt skrattig

Vet inte om jag är övertrött, men vissa kvällar blir jag så hopplöst skrattig. Kan ligga och skaka av skratt för mig själv (så tyst som möjligt) så inte pojkvännen ska få fnatt på mig. Idag är en sån kväll, skrattar nu när jag skriver det här. Det roliga är att det inte ens behöver ha hänt nåt roligt? Haha åh blir så trött på mig själv.. 

Mitt värsta skratt någonsin då? Ja det minns jag väl! Tror vi skrattade hela natten jag och Kajsa.. Vill inte gå in på vad det handlar om då det var ganska taskig humor, men oj vad kul vi hade!

Sen har jag glasögonproblem också. Men får nog bli dem tunna bågarna ändå! Har ett par tjocka redan och trivs inte riktigt i dem :/


Tunna





Tjocka? 







Kommentarer
Kajsa

tror aldrig jag skrattat så mycket som den gången, så jävla kul! haha xD

2014-04-14 @ 08:52:26
Jossan

Dom tjocka gjorde sig bättre på dig tkr jag! :-D

2014-04-27 @ 16:41:27
URL: http://minfux.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback