Inte så bra, men vi tar nya tag :)

Zeo var verkligen jättefin igår på framridningen inför var dressyrstart. Väl inne på banan spände hon till och nja, det var inte den bästa ritten vi gjort om man säger så. Men jag tycker ändå att ritten förtjänade ett godkändt resultat! Domaren höll inte med.. Vi landade på dryga 57%, jag hade en känsla att hamna runt 60-62% kanske men icke.
 
Det är därför det är lite jobbigt att tävla dressyr ibland. Trots att känslan är okej så kan det se helt annat ut för betraktarens ögon. Men denna tävlingen sopar vi helt enkelt under mattan och hoppas på bättre resultat nästa gång istället :) jag är nöjd med min tjej!
 
 
litet klipp från framridningen.


Kommentarer
Jessica

Oj, även om ni är "ringrostiga" så är ni ju definitivt inget "57%-ekipage", det var ju länge sedan ni passerade den nivån. Tycker det lät väldigt orättvist bedömt, men jag har å andra sidan ingen koll alls i dressyrvärlden :) Tycker i alla fall att ni var skitfina på filmen! :)

2014-04-13 @ 20:39:56
URL: http://vinna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback