Parfym tips

Jag tänkte dela med mig av mina topp fyra parfymer! Älskar att lukta gott och nu har jag faktiskt fått en ny favorit, köpte den i tax-freen på Gran Canaria. 

Favoriten, plats 1: Viva la juicy. Den luktar så sjukt gott! Samtidigt som den är söt, blommig och flickig så är den riktigt fräsch. Denna blir svårslagen framöver.


Plats 2: Escada. Escada är ju ett märke som innefattar mängder av parfymer, men jag har två favoriter som delar andraplatsen. Det är Moon sparkle och Marine groove. Dock så har båda tyvärr slutat säljas då dem bara vart sommardofter, men jag har som tur var sparat på dem så det finns kvar än. 





Plats 3: JLO live. Den är jättegod, har aldrig ägt den tyvärr men minns hur jag alltid luktade på den i parfymaffärerna. Vet inte om den säljs numera, men om den gör det så kommer den få hamna i min parfymhylla! 


Plats 4: Elizabeth Arden, green tea. Denna doften är så fräsch! Här är det inte mycket sötma, men man känner sig frisk och upp-piggad av denna parfymen. 




Har ni några favoritparfymer? :)




Kommentarer
Carolina

Alltså jag måste nog säga att vaniljparfymen från Body Shop är min favvis, även fast jag inte har den själv haha! Men den ska nog införskaffas inom kort!

2013-10-31 @ 22:20:03
URL: http://wordsofcajji.blogg.se
Emelie

One Directions såklart.. haha! :) Är inte så kräsen när det gäller parfym! :) Kunde du inte lägga upp en sminkvideo? :D

2013-10-31 @ 22:23:24
URL: http://lindblad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback