4 plats

Trots feber så åkte jag och tävlade igår med Kortez, nu i efterhand ångrar jag det lite då jag låg och skakade hela kvällen igår av feberkramper.. 

Strök mig dock från andra klassen då kroppen verkligen inte orkade rida mer. Men första klassen gick ok, lite segt pga att jag var sjuk. Men vi landade på en 4 plats på drygt 64% och det är jag nöjd med! Vi gjorde några grova missar, han höll på att sticka ut från banan! (Det var staket runt hela) och kort efter det skulle det vara galopp men jag hann inte samla upp honom till det. Så galoppfattningen blev rusig och senare än vart den skulle vara. Hade han inte gjort det så hade vi iaf fått 5 poäng mer, och en högre procent. Men jag är nöjd med placeringen, det var hög konkurrans och fina hästar!

Ibland känns det dock som att jag bör leta en annan häst.. Önskar jag kunde prata med honom.. Kan berätta mer om detta ifall ni vill veta.





Kommentarer
Carolina

Grattis till fjärdeplatsen! :) Synd att du blev sjuk bara :/ Krya på dig!
Men varför känns det som om du vill leta en annan häst?

2013-10-14 @ 22:47:00
URL: http://wordsofcajji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback