Att beskriva sig själv.

Det är väldigt svårt att beskriva sig själv, tycker jag. Det händer ju att andra har en helt annan bild av en själv än vad man själv har, därför är jag alltid noga gentemot andra- att möta folk med en öppen famn och aldrig döma i förtid.
 
Men, jag är iaf 24 år gammal och bor i den lilla staden Vetlanda. Har även ett boende i Mjölby där jag studerar till lokförare. TCC lokförarutbildning är verkligen en utbildning att rekommendera.
 
Jag är 174cm lång, svart/brunt hår med ombre för tillfället vilket jag verkligen fastnat för! Mitt stora intressen är hästar, men jag är också mycket intresserad av musik, teater och modellande. Gick estet på gymnasiet men numera blir det inte mycket av det intresset, tyvärr. Var även uttagen till Elite model look 2007 och 2008 men det är också något jag lagt lite på hyllan, tyvärr här med!
 
Hur är jag som person då? Väldigt lätt för skratt och humor, har nog lite utav en knasig humor som vissa inte kan förstå. Men när man väl förstår så brukar dem flesta hänga på. Annars är jag nog rätt snäll och generös, bjuder hellre andra än att köpa saker till mig själv. Köper även mer saker till hästarna/ridningen än till mig själv. Hänger mycket i stallet då det alltid finns något att göra där! När jag inte är i stallet så hänger jag med vänner samt drar ut på en och annan fest.
 
Som ryttare är jag en "nypa salt" tagare. Jag är inte överseriös i allt jag gör och jag rasar inte hus om jag får 12 fel på en tävling. Snarare ser jag det som en erfarenhet till nästa gång, vänder blad, klappar hästen som kämpat och går vidare. Är dock noga med att hästarna mår BRA, dem får varierad ridning och får leva som just hästar. Mina hästar går ute dygnet runt hela sommaren om det inte blir kallt regn, dem stortrivs med det.
 
Tillägg- jag älskar att lära känna nya människor, sen hörrni- var aldrig rädda för att fråga något här!
 

 
 
 


Kommentarer
Caroline Bågfeldt

Sv: Du måste lägga in headern i alla stilmallarna, lite svårt att förklara, men jag kanske kan hjälpa dig? :)

2013-05-30 @ 20:56:04
URL: http://carolinebagfeldt.se/
Anonym

Sv: Jag kollade in på min design och upptäckte att jag faktiskt inte vet vad felet är.. Jag trodde jag skulle kunna fixa det men du får nog kanske söka upp det på google eller fråga någon annan.. Jag evt hur jag tar bort namnet, så men då kommer det bara att bli svart.. Jag ska fundera lite och o jag kommer på något återkommer jag! :D

2013-05-31 @ 11:19:42
Caroline Bågfeldt

Glömde skriva mitt namn.. haha

2013-05-31 @ 11:20:15
URL: http://carolinebagfeldt.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback