Så jävla grymt

Asså kvällen igår, Celebrate the 80's and the 90's.. Det var så jäkla grymt! Scooter levererade som om han vore 25 år, Vengaboyz var snygga som förr, Alice deejay och Snap var riktigt grymma live. Alla imponerade! Synd bara att Dr bombay körde playback på sången. Ingen av dem andra gjorde det! Så imponerande helt klart, annars kan man ju tänka sig att dessa lite äldre artister fegar ur, men nej bara Bombay! 

Kommer leva på detta länge. Dock var konserten riktigt lång så ont har jag överallt idag, särskilt i benen+fötterna.. Idag innebär även hemfärd till Småland, blir mys att komma hem till min sambo och djuren.

Nu ska jag steka omelett, see you.













Om ni går in på min instagram martinaauren så finns massor med filmer från gårdagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback