Ombre, hur gör man?

Nu har jag haft ombre i flera år, sen 2012 faktiskt! Känns som att det är dax att lämna den bakom mig snart och köra på något annat, men samtidigt så trivs jag så himla bra i detta håret..
 
Precis innan jag färgade på bilden.. Jag hade en mörkblond färg, också riktigt snyggt! Sen la jag bara i en mörk toning i översta håret och lät det mörkblonda nedtill vara kvar. (Färgar alltid och klipper mitt hår själv då jag aldrig blivit nöjd hos frisör).
 
 
 
Voila..
 
 
Om man tycker att topparna blir för mörka så kan man alltid blondera lite slingor nedtill. Det har jag gjort. Bilderna ovan är från i somras, då hade jag precis fyllt på med lite mer slingor. Nu har dem mattats ned lite till såhär..
 
 
Alltid kul att exprimentera lite med håret :) såhär gör iaf jag även om det säkert finns fler sätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback