Gran canaria

Idag drar kajsa och jag mot Göteborg för att tidigt imorgon sätta oss på flyget mot Gran canaria! Playa del ingles står på schemat, har ju varit där innan så vet att det är ett säkert kort. 

Hoppas verkligen på massor av sol! Vore underbart med lite bränna såhär mitt i vintern. Just nu är jag verkligen blek och tycker jag ser ut som en annan person då faktiskt, snyggt är det då inte! 

Sen när vi kommer hem från resan blir det att packa och börja flytta, den 9 februari börjar skolan så då ska allt vara klart. Känns fortfarande overkligt måste jag säga! 

Nähe, måste börja packa nu. Åker vid halv två idag och har inte ens hämtat upp väskan från förrådet.. Men är inte förvånad när det gäller mig, haha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback