Svar på fråga



Hej! Vad kul att du också sökt lokförare, det är ju lite knepigt att komma in och dem där talserierna kommer jag aldrig glömma! Riktigt knepiga enligt mig.. Jag övade faktiskt en hel del på talserier i somras, och det hjälpte. Tog min bror till hjälp som är grym på matte och vi satte oss och övade runt på olika talserier-test på internet. Han förklarade så att jag kunde se mönstren lite tydligare. Bara googla på "talserier test" så kommer det upp flera stycken att välja mellan :) 

Tycker dock det var konstigt att du inte fick gå vidare? "Grå" brukar dem ju skicka vidare, jag fick "Nej" på talserier första gången så därför var det kört för mig att gå vidare förra våren. Sen i höstas fick jag "Ja" som tur var. Men iom att "Grå" att mittemellan ja och nej så borde du ändå fått en chans tycker jag.. Lycka till iallafall och hoppas du kommer in till hösten istället! Lokförartesterna är lite att bita i trots allt :)

Mitt första testresultat förra våren, jag var såååå besviken! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback