Lördag på ingång, utgång på schemat ;)

Tjo! Morgonpigg som vanligt nu för tiden, vaknade vid 8 :( får väl ta mig en powernap under dagen så att jag inte blir trött tills ikväll, för då väntar utgång med tjejerna. 

Jag och Kajsa hade en nostalgi kväll igår, shit vad mycket trams man höll på med haha. Vi tittade på gamla bilder, lyssnade på gamla låtar VI gjort, samt tittade på videos. Haha skäms en del faktiskt, men samtidigt är det kul att ha kvar och lite saknar man tiden ändå när man var 16 år och trögfattad. Tur ändå att man växer upp och inser verkligheten på ett annat sätt haha!

Nähe, nu ska jag hämta in mina goskatter till sovrummet så dem väcker vb. Sen upp och äta frukost, sen vidare till stallet och rida. Puss på er.


Jag här om dagen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback