Ingen bra start :/

Fick börja min morgon nu med att sätta mig med min "massagegrej". Den hjälper faktiskt endel, även om min ryggskada aldrig kommer att sluta göra ont, så känns det lite bättre med den här. 

Igår blev inte riktigt enligt planerna, det var iskallt och regnade massor när jag kom hem. Fick kasta mig ut till stallet. Tror ni inte att det satt en spindel på min sko då?! Så jag fick den på handen när jag skulle dra på skon! Usch, blev helt paralyserad och kunde inte röra mig först haha. Sen stod jag och glodde på spindeln i säkert två minuter innan jag vågade slå den med flugsmällaren. Så om det regnar även idag, så är det mitt fel! Men ja, red inte igår då hästarna vart dyngsura och Zeo hatar verkligen regn. Så dem fick en välförtjänt vilodag, inte dem emot tror jag! Idag ska jag rida efter jobbet iaf.


Massage grejen ^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback