Dålig bloggning'

Skärpning här nu va ;) men har haft mycket för mig både i söndags och igår. Idag jobbar jag dessutom en låg dag så lär inte bli så mycket bättre, men ska försöka hitta lite luckor under dagen :) 

Hoppade Zeo igår och det gick riktigt bra! Börjar äntligen hitta tillbaka till rätt känsla igen. Nu får vi bara hoppas att det fungerar på tävlingarna också. 

Igår joggades Parisa och Fiolka lite lugnt, inget ansträngande då dem vaccinerades i torsdags. Vet att alla säger olika om det där med att låta hästarna vila efteråt. Men jag brukar alltid låta dem ta det lugnt i iaf 5 dagar efter. Hur länge vilar era hästar efter en vaccination?


Bild från i helgen, utgång med Maja som inte blev så lyckad haha!


Kommentarer
Jessica

Jag låter oftast inte mina vila alls. Alltså, de går lugnt (inte ansträngt eller svettigt, men i alla gångarter) i 3-4 dagar efteråt, sedan går de som vanligt igen :)

2014-03-27 @ 09:13:55
URL: http://vinna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback