Testar

Mina naglar är otroligt mjöliga och går av för ingenting. Dessutom delar dem sig och därav är det svårt för mig att spara ut fina naglar. Sen tappar jag väldigt mycket hår också, så nu kände jag att det var dags att göra något åt detta..

Ska testa Silicea i minst två månader nu. Det hjälper kroppen med både hår, naglar och hud. Så förhoppningsvis kommer jag att märka skillnad om ett tag. Kan komma med en utvärdering längre fram när jag hållt på ett tag.






Sorry för smutsiga häst-naglar. Men såhär kass kvalite har mina naglar just nu! Kan böja dem hur som helst.


Kommentarer
Teaafugglas

Åh, har också funderat på att prova! Väntar med spänning om du får resultat :).

2014-06-19 @ 21:06:26
URL: http://jagteaafugglas.devote.se
Anna

Hej Martina!
Då jag också har relativt trasiga naglar skulle jag vilja höra vad du tycker om silicea. Har väntat ett tag nu, men finner ingen recension om vad du tycker om det här på din blogg. Så skulle uppskatta en liten recension eller iaf om det har fungerat :)

2014-08-17 @ 13:07:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback